Sara Baras, Todas Las Voces
Tämä on tarina poikkeuksellisesta taiteilijasta, joka esittää meille elintärkeän dilemman: jotkut äänet sysäävät maailmaa eteenpäin, kun taas toiset painavat sitä alas ja estävät muutoksen. Joka päivä meidän on päätettävä, mitä ääniä kuunnella. Sara Baras, yksi historian suurimmista flamencotanssijoista ilmentää tätä yleistä dilemmaa elämässään ja työssään tarjoten meille vastauksen.