Sneakerella
Tässä energisessä, musiikin siivittämässä tuhkimotarinassa El, aloitteleva tennarisuunnittelija Queensistä, työskentelee varastopoikana ja piilottaa lahjakkuutensa. Kipinät lentävät, kun hän tapaa sattumalta Kira Kingin, eräänlaisen Manhattanin satuprinsessan. Tarvitaan parhaan ystävän kannustusta ja ripaus taikaa, jotta El uskaltaa sitoa nauhat ja unelmoida.
New York Cityn uusia ideoita pursuavaan katutennarialakulttuurin maailmaan sijoittuva Sneakerella on energinen, musiikin siivittämä elokuva, joka tarjoaa modernin näkökulman tuhkimotarinoihin. El on aloitteleva tennarisuunnittelija Queensistä, joka työskentelee varastopoikana kenkäkaupassa, jonka hänen edesmennyt äitinsä aiemmin omisti. Hän piilottaa taiteellisen lahjakkuutensa ylikuormitetulta isäpuoleltaan ja kahdelta ilkeältä velipuolelta, jotka jatkuvasti pilaavat kaikki Elin kohdalle sattuvat mahdollisuudet. El tapaa hurjan itsenäisen Kira Kingin, joka on legendaarisen koripallotähden ja tennariliikemiehen Darius Kingin tytär. Kipinät lentävät, kun kaksikko jakaa yhteisen innostuksensa tennareita kohtaan. Tarvitaan hieman kannustusta parhaalta ystävältä ja ripaus haltijakummisedän taikaa, jotta El uskaltaa käyttää lahjakkuuttaan ja tavoitella unelmaansa urasta "oikeana" suunnittelijana tennariteollisuudessa. El on nyt valmis sitomaan nauhat ja unelmoimaan.