World's Best
Kun kaksitoistavuotias matikkanero Prem saa tietää, että hänen äskettäin kuollut isänsä oli kuuluisa räppäri, hän alkaa tutkia lisää isänsä elämää ja intohimoja. Kuvitteellisten hiphop-fantasioiden voimaannuttama Prem päättää selvittää, onko hän synnynnäinen hiphoppari.