Soul
Tarina Eneko Atxan matkasta Japaniin, missä hän tapaa 91-vuotiaan Jiro Onon. Molemmilla tunnetuilla kokeilla on kolme Michelin-tähteä. Huolimatta ikäerostaan ja erilaisista taustoistaan he kokkaavat intohimoisesti ja tavoittelevat erinomaisuutta.