The Five Elements of Adventure
Kahden vuosikymmenen ajan kansainvälinen vuoristo-opas Matt Walker on johtanut retkikuntia maailman korkeimmille huipuille. Haasteista huolimatta hän haluaa löytää tasapainon ja määritellä uudelleen seikkailun merkityksen. Tule hänen mukaansa mullistavalle matkalle Himalajalle.