Star Wars: Revenge of the Sith (Episode III)
Kloonisodat riehuvat ympäri galaksia. Julma sith-lordi kaappaa vallan Tasavallassa ja lahjoo Anakin Skywalkerin synkäksi apulaisekseen, Darth Vaderiksi. Jediritari Obi-Wan Kenobi joutuu kohtaamaan langenneen ystävänsä eeppisessä valomiekoilla käydyssä kaksintaistelussa.