Syntyneet tappajiksi
Mickeyn ja Malloryn kyseenalaiset seikkailut. He ovat hylkiöitä, rakastavaisia ja sarjamurhaajia. He matkustavat valtatietä 666 pitkin suorittaen psykedeelisiä massamurhia. Ei rahan tai koston vuoksi vaan pelkästään huvikseen.
Mickeyn ja Malloryn kyseenalaiset seikkailut. He ovat hylkiöitä, rakastavaisia ja sarjamurhaajia. He matkustavat valtatietä 666 pitkin suorittaen psykedeelisiä massamurhia. Ei rahan tai koston vuoksi vaan pelkästään huvikseen. Median ihannoinnin saattelemana heistä tulee legendaarisia kansansankareita. Heidän tarinaansa kertoo kultakin teurastuspaikalta heidän ainoa henkiin jättämänsä henkilö.