The Pacifier - Tuttisoturi
Shane Wolfe (Vin Diesel) on kivenkova laivaston erikoisjoukon luutnantti, joka on johtanut armeijan operaatioita kaikkialla maailmassa. Nyt hän saa äärimmäisen testin joutuessaan suojelemaan kotirintamaa viisilapsisessa perheessä. Mutta vaikka hän vaihtaa taisteluvälineensä vaippoihin ja pillimehuihin, kyseessä ei ole vain lapsenvahtikeikka - vaan seikkailu.