The Sign of Zorro
Don Diego palaa opintojen jälkeen Espanjaan haastamaan Los Angelesin asukkaiden komentajan Monasterion harjoittaman karkean sorron. Taistellaakseen diktaattorin tyranniaa vastaan Diego pukee kasvoilleen Zorron naamion.
Kun Don Diego palaa opintojen jälkeen Espanjaan, hän huomaa kotikaupunkinsa olevan julman diktaattorin vallassa. Vapauttaakseen Los Angelesin asukkaat Don Diegon on esiinnyttävä kaksoisroolissa. Ulkoisesti hän on joutava keikari ja salassa naamioitunut kostaja Zorro. Mykän palvelijansa Bernardon avulla Diegon on haastettava julma tyranni Monastario, kansan komentaja, vapauttaakseen kansansa sorron alta.