Erämetsän sankarit
Kun pikkuveli adoptoi leikkisän kulkukoiran, 15-vuotias Travis yrittää ajaa sen pois. Koira kuitenkin todistaa pian arvonsa, kun se suojelee perheen tilaa ja pelastaa Travisin hengen.