The Talent
Tommy on ujo ja huomaamaton tuotantoassistentti, joka työskentelee luksusauton mainoskuvauksissa. Kun elokuvatähti David saapuu kuvauksiin, Tommy seuraa leivänmuruja, jotka saattavat johdattaa hänet tähteyteen, Davidin luo ja aidoimpaan versioon hänestä itsestään. 'The Talent' on kiihkeä maskuliinisuuden, kunnianhimon ja halun tutkimus.