Tomorrowland: A world beyond
Haaveiden haihtumisen kyllästyttämä entinen poikanero sekä terävä, optimistinen ja tieteestä kiinnostunut teini lähtevät hoitamaan vaaroja täynnä olevaa tehtävää, eli kaivamaan esiin jossain ajassa ja avaruudessa olevan arvoituksellisen paikan salaisuudet, paikan, joka tunnetaan vain nimellä Tomorrowland.