Trevor: The Musical
"Trevor: The Musical" on hauska ja koskettava tarina hurmaavasta ja vauhdikkaasta 13-vuotiaasta nuoresta, jolla on vilkas mielikuvitus. Nolon tapahtuman johdosta Trevor joutuu koulussa ikävän huomion kohteeksi. Samalla hän etsii omaa identiteettiään ja yrittää sopeutua haastavaan maailmaan. Musikaalissa käsitellään itsemurha-ajatuksia, jotka voivat järkyttää herkimpiä katsojia.