Une Soeur
Nainen, joka ei voi lopettaa juoksemista. Salaperäinen mies, joka tietää kaiken naisen elämästä. Kilpikonnaneula. Odottamaton kohtaaminen hississä, joka nousee 54. kerrokseen ja vie meidät jonnekin muualle.