Victorian putoukset: Afrikan Eden
Putoukset voi nähdä 30 kilometrin päästä. Ne näyttävät mumisevalta, kuplivalta tulivuorelta valmiina purkautumaan, kun hohtava pilvi nousee maasta.
Victorian putoukset voi nähdä jopa 30 km:n päähän. Auringonnousu Victorian putouksilla näyttää siltä kuin hohtava pilvi nousisi maasta kuin kupliva tulivuori, joka on valmiina purkautumaan. Paikalliset kutsuvat sitä ”Ukkosen savuksi”. Epätavallinen muutto alkaa varsinkin kuivina kausina, sillä silloin norsuperheet tulevat tänne Hwangen kansallispuistosta 100 km:n päästä. Sitten tapahtuu jotain harvinaista ja hienoa: ne uivat Zambesin poikki pitkänä helminauhana.