Viidakkokirja: Mowglin tarina
Mowglin näkökulmasta kerrottu vuoden 1967 animaatioelokuvan näytelty jatko-osa kertoo tarinan siitä, miten pojasta tuli ihmisenpentu ja ihmisenpennusta ihminen. Koe hänen ystävyytensä Baloon kanssa ja ovela taistelunsa viidakon pelottavinta eläintä, uhkaavaa ja kostonhimoista tiikeri Shere Khania vastaan.