Pieni merenneito
Arielia, hauskaa ja ilkikurista merenneitoa kiehtoo kaikki ihmiseen liittyvä. Hän sivuuttaa isänsä käskyn pysyä erossa meren yläpuolisesta maailmasta, ja hän tekee katalan merinoidan kanssa sopimuksen ihmiseksi tulemisesta ja vaihtaa kauniin äänensä jalkoihin. Pystyykö hän kuitenkin voittamaan myös prinssin sydämen?
Arielia, hauskaa ja ilkikurista merenneitoa kiehtoo kaikki ihmiseen liittyvä. Hän sivuuttaa isänsä käskyn pysyä erossa meren yläpuolisesta maailmasta, vaan ui pintaan ja pelastaa raivoavassa myrskyssä unelmiensa prinssin. Hän tahtoo olla ihminen, joten tekee sopimuksen katalan merinoita Ursulan kanssa vaihtaen evänsä ja kauniin äänensä jalkoihin. Paras ystävänsä, suloinen ja puhelias Pärsky, ja vastahakoinen esiliinansa Sebastian, reggaeta laulava hulvaton rapu rinnallaan Arielin täytyy voittaa prinssin rakkaus ja pelastaa isänsä kuningaskunta. Kaikki tämä sydämen takoessa kilpaa kelloa vastaan. Sisältää tupakkatuotteita.