Viidakon Ykä 2
Ykän juonitteleva anoppi ei aio antaa tyttärensä ja tyttärenpoikansa hengailla viidakon tunarikuninkaan kanssa ikuisesti. Anoppi laatii juonen Ursulan pakkomielteisen ex-sulhasen Lylen kanssa. Ursula aiotaan hypnotisoida jättämään Ykä, minkä jälkeen viidakko vedetään matalaksi. Ykän täytyy pelastaa viidakko puskutraktoreilta. Ensin hän kuitenkin käy Las Vegasissa pelastamassa Ursulan.
Kun viimeksi näimme Ykän, hän asui morsiamensa Ursulan kanssa rauhallisessa viidakossa nauttien aviollisesta onnesta. Sen jälkeen perheeseen on saapunut poika Juniori. Valitettavasti kaikki tämä on kuitenkin muuttumassa. Juonitteleva anoppi Beatrice Stanhope ei aio antaa tyttärensä ja tyttärenpoikansa hengailla viidakon tunarikuninkaan kanssa ikuisesti, joten hän laatii juonen yhdessä Ursulan pakkomielteisen ex-sulhasen Lylen kanssa. Ursula aiotaan hypnotisoida jättämään Ykä, minkä jälkeen viidakko vedetään matalaksi. Silloin kaikki liaanit vievät Las Vegasiin. Siellä Ykän, Apinan, Mustin ja Tookien täytyy pelastaa Ursula ja keinua sitten takaisin säästämään viidakko puskutraktoreilta.