Water and Power: A California Heist
Tämä Emmy-palkitun Marina Zenovichin ohjaama National Geographic -dokumenttielokuva, jonka vastaavana tuottajana toimi Oscar-palkittu Alex Gibney, etenee kuin tosielämän film noir paljastaessaan Kalifornian pahamaineisten vesiparonien häikäilemättömät tekoset. He hyötyvät taloudellisesti osavaltion resursseista tavallisten kansalaisten kärsiessä lamauttavasta vesikriisistä.