Zombi-Thon with Big City Greens
Greenin perhe kokoontuu juhlistamaan Zombies-elokuvamusikaalien trilogiaa uuden Zombies-teemaisen varietee-erikoisohjelman merkeissä. Se saa yllättävän käänteen, kun Gramma puijaa Zombies-tähdet Milo Manheimin ja Meg Donnellyn juhlimaan heidän kanssaan!