9-1-1: Lone Star
Newyorkilaispalomies ja hänen poikansa muuttavat Austiniin, jossa heidän on tasapainoiltava vaaralle alttiimpien pelastamisen ja hänen oman elämänsä ongelmien ratkomisen välillä.