Dave
Dave on neuroottinen mies, joka lähestyy kolmeakymppiä ja joka on päättänyt, että hänen kohtalonsa on olla yksi kaikkien aikojen parhaista räppäreistä. Nyt hänen on saatava läheisimmät ystävänsä uskomaan se, koska heidän avullaan hän saattaa saada maailman uskomaan.