Kovan onnen kundi
Earl on mokannut liian monta kertaa elämässään. Kohtalon oikku kuitenkin laittaa hänet uudistumisen tielle. Kun Earl jää auton alle välittömästi voitettuaan lotossa, hän saa oivalluksen ja alkaa kyseenalaistaa Karmaa. Siitä hetkestä lähtien hän päättää korjata menneisyydensä kaikki virheet.