O.J.: Made in America
Tämä on nykypäivän Amerikkaa määrittelevä tarina rodusta, julkisuudesta, mediasta, väkivallasta ja rikosoikeudellisesta järjestelmästä. Kaksi vuosikymmentä unohtumattoman loppuhuipentumansa jälkeen se edelleen kiehtoo, jakaa ja synnyttää uusia tarinoita.