Om Nom Stories
Eräänä päivänä Om Nom ilmestyy mystisesti erään pojan talon ovelle, ja tämä merkitsee monien seikkailujen alkua. Hän matkustaa ajassa taaksepäin, jää loukkuun lumottuun kirjaan, metsästää makeisia ympäri maailmaa ja kokeilee videobloggaamista sekä erilaisia ammatteja. Yhdessä Om Nellen kanssa hänestä tulee supersankari, hän kasvattaa pientä Nibble Nomia, työskentelee perheen kahvilassa ja saa monia uusia ystäviä!
Eräänä päivänä Om Nom ilmestyy mystisesti erään pojan talon ovelle, ja tämä merkitsee monien hauskojen seikkailujen alkua. Hän matkustaa ajassa taaksepäin nälkäisten esi-isiensä luo, jää loukkuun lumottuun kirjaan, metsästää paikallisia makeisia ympäri maailmaa ja ryhtyy kokeilemaan videobloggaamista sekä erilaisia ammatteja. Yhdessä Om Nellen kanssa hän muuttuu supersankariksi taistellakseen pahaa vastaan, kasvattaa pientä Nibble Nomia, työskentelee perheen kahvilassa ja saa monia uusia ystäviä uudessa naapurustossa!