The Accident
Suuronnettomuus järkyttää unohdettua yhteisöä. Glyngolau on muuttuvan Britannian kehityksen kulusta jälkeen jäänyt kaupunki, jossa sijaitsevalla rakennustyömaalla tapahtunut räjähdys ja katastrofaalinen romahdus vaativat usean paikallisen lapsen hengen. Surun muuttuessa raivoksi oikeutta hakeva yhteisö joutuu kohtaamaan vaikeita totuuksia.