The Cleveland Show
The Cleveland Show on puolen tunnin animaatiosarja, joka seuraa kaikkien suosikkia, pehmeäpuheista Cleveland Brownia hänen kotikaupunkiinsa Virginiassa, kun hän asettuu lukion rakkaansa kanssa sinne. Mukanaan naisen kurittomat lapset ja hänen 14-vuotias poikansa Cleveland junior. Virginiassa Clevelandin ottaa vastaan naapurit, joihin kuuluu äänekäs punaniska Lester, hipsteriä esittävä Holt ja puhuvien karhujen perhe. The Cleveland Show on TV-sarja Family Guyn spinoff-sarja.