Camden
"Camden" sijoittuu Lontoon sykkivään musiikilliseen sydämeen ja paljastaa, miten tämä Lontoon kaupunginosa on inspiroinut maailmankuulujen artistien elämiä ja uria. Tutustumme Camdenin rikkaaseen historiaan arkistomateriaalin, dokumenttikuvauksen ja haastattelujen kautta. Maailmankuulut muusikot muistelevat Camdenin kokemuksiaan aina ensimmäisistä keikoista loppuunmyytyihin konsertteihin, valvottujen öiden hyviä ja huonoja hetkiä sekä nuoruuttaan, jolloin he löysivät musiikin.