Chibi Shorts - Miraculous Tales Of Ladybug & Cat Noir
Aina kun sankarimme eivät ole suorittamassa tehtävää, Cat Noir tarttuu jokaiseen tilaisuuteen yrittääkseen saada Ladybugin rakastumaan häneen. Hän ei kuitenkaan tiedä, että Ladybugia kiinnostaa vain komea Adrien! Onnistuuko Cat Noir silti viettelemään Ladybugin aina vain hölmömmillä ja hauskemmilla juonillaan?