Delicacies Destiny
Lahjakas ja hyväntahtoinen kokki Ling Xiaoxiao hyväksytään keisarillisen palatsin hienovaraisuutta vaativaan keittiömestarin rooliin kruununprinssi Zhu Shoukuin vaikututtua hänen luomuksistaan. Ling haluaa tulla parhaaksi mahdolliseksi keisarilliseksi keittiömestariksi ja yrittää prinssin avulla luovia palatsielämän sudenkuoppien välillä sekä pysytellä samalla uskollisena tavoitteilleen kielletyn rakkauden houkutuksista huolimatta.
Tämä näyttävä sarja keskittyy palatsin juonitteluun ja jalosukuisten makumieltymyksiin. Kruununprinssi on hylännyt kaikki keisarillisen keittiömestarin paikan hakijat, mutta nuoren keittiömestari Lingin herkullinen tavallisten ihmisten ruokalaji tekee häneen vaikutuksen. Lingin maukkaat liharuoat ovat useimpien jalosukuisten aterioijien mieleen, mutta keisari ja keisarinna ovatkin kasvissyöjiä. Ling yrittää selvitä näiden rajoitusten puitteissa mutta joutuu katkeran keisarillisen puolison pettämäksi. Lingiä silmäilee vihaisesti myös keisarinna, joka näkee keisarin viehtyneen häneen. Ling kieltäytyy kruununprinssin pyynnöstä opetella kuninkaallista protokollaa ja joutuu valitsemaan joko uransa tai kielletyn rakkauden.