Dirty Sexy Money
Nick Georgen isä oli rikkaiden Darlingien asianajaja, mutta Nick ryhtyi köyhien asianajajaksi. Kun isä kuolee, Nickille tarjotaan isän vanhaa työtä valtavalla palkalla. Onko kyse loistavasta tilaisuudesta vai elinkautisesta tuomiosta?
Nuorena poikana Nick George näki, miten hänen isänsä luopui vapaudestaan ja perheestään tämän toimiessa naurettavan rikkaiden Darlingien asianajajana New Yorkissa. Vaikutusvaltainen perhe oli aina Nickiä tärkeämpi. Idealistinen ja tulistunut Nick ryhtyikin köyhien asianajajaksi. Nickin isän kuoltua Darlingin perheenpää Tripp Darling tarjoaa Nickille asianajajan paikkaa. Nick joutuisi suojelemaan Darlingien salaisuuksia. Suorastaan törkeän hyvä palkka houkuttelee altruistista Nickiä, mutta raha on vain yksi tekijä. Pian Nick neuvottelee poliisin ja juorulehtien kanssa pelastaakseen Darlingien tahriintuneen maineen. Oliko uusi työ ainutlaatuinen tilaisuus vai sittenkin elinkautinen tuomio?