Disneyn perhesunnuntait
Askartelumestari Amber Kemp-Gerstel jakaa intohimonsa askarteluun nuorten perheiden kanssa sarjassa, jossa tehdään Disneyn inspiroimia tee-se-itse-projekteja. Jokaisessa jaksossa keskitytään johonkin rakastettuun Disney-hahmomaailmaan ja tehdään ainutlaatuinen, perheen yhteiseksi projektiksi suunniteltu askartelutyö. Amber neuvoo perheitä vaihe vaiheelta ja samalla selviää, miksi Disney on näille perheille niin tärkeä.
Askartelumestari Amber Kemp-Gerstel jakaa intohimonsa askarteluun nuorten, innokkaiden perheiden kanssa sarjassa, jossa tehdään Disneyn inspiroimia tee-se-itse-projekteja. Jokaisessa jaksossa keskitytään johonkin rakastettuun Disney-hahmomaailmaan ja tehdään ainutlaatuinen, perheen yhteiseksi projektiksi suunniteltu askartelutyö. Amber neuvoo perheitä vaihe vaiheelta ja kertoo yleisiä askarteluvinkkejä. Samalla selviää, miksi Disney on näille perheille niin tärkeä. Vanhemmat ja lapset tarttuvat toimeen suosikkifilmiensä ja -hahmojensa parissa. Katsojia rohkaistaan tekemään näitä ainutlaatuisia Disney-askarteluja kotona oman perheen kanssa.