Lintujen planeetta
Pohjoisnavalta syrjäisille saarille, linnut voivat elää melkein missä tahansa. Miten nämä eläimet selviävät erilaisissa ympäristöissä? Ne ovat sopeutuneet olemaan kestäviä ja monimuotoisia kehonsa, höyhenpeitteensä, liikkeensä ja laulunsa kautta. Tällä maailmanlaajuisella linturetkellä opimme tuntemaan nämä taivaanrannan kiertolaiset.