Goosebumps: The Vanishing
Kun kaksoset Devin ja Cece lähetetään kesän viettoon eronneen isänsä, tiedemies Anthony Brewerin, luo Gravesendiin, Brooklyniin, heidän täytyy yhdistää voimansa uusien ystäviensä kanssa ja pelastaa naapurusto pitkään uinuneelta uhalta.