Goosebumps
R. L. Stinen menestyskirjoihin pohjautuvassa sarjassa seurataan viiden lukiolaisen seikkailuja heidän tutkiessaan kolmekymmentä vuotta aiemmin menehtyneen Harold Biddle -nimisen teinin traagista tapausta. Samalla heidän vanhempiensa menneisyydestä paljastuu synkkiä salaisuuksia.