Gordon Ramsay: Makumittelöt
Makuseikkailut muuttuvat henkilökohtaisiksi, kun Gordon kohtaa brittiläiset tähtikokit Paul Ainsworthin ja Matt Waldronin, jotka aloittivat uransa Ramsayn keittiöissä ennen omien ravintoloidensa perustamista. Paulilla ja Mattilla on kotikenttäetu, joten Gordonilla on täysi työ estää oppilaitaan kaappaamasta mestarin viittaa. Costa Ricassa Gordon kohtaa toistaiseksi suurimman haasteensa: tyttärensä Tillyn eeppisessä kulinaristisessa kamppailussa.