Donna Hay Christmas
Uudessa neliosaisessa sarjassaan Donna Hayn Joulu, Donna Hay näyttää kuinka luodaan mitä upein joulun juhlapöytä. Donna paljastaa parhaat vinkkinsä ja ideansa kuorrutetun kinkun uusversiosta hänen katseenvangitsevaan marenkikakkuunsa ja muihin upeisiin jälkiruokiin. Näiden aikaa säästävien vinkkien avulla voit loihtia oman joulu-unelmasi.
Donna Hay paljastaa parhaat juhlavinkkinsä ja ideansa uudessa neliosaisessa sarjassaan, Donna Hayn Joulu. Kuorrutetusta kinkusta juhlapöydän kruunaavaan upeaan marenkikakkuun, Donna paljastaa kuinka hänen tehokkaiden ideoidensa avulla voit viettää enemmän aikaa perheen ja ystävien kanssa. Herkulliset lahjat sekä sekoitus klassikkoherkkuja ja uusia juhlasuosikkeja takaavat ennenkokemattoman joulujuhlaelämyksen.