Koala Man
Sarjassa seurataan keski-ikäistä isää, Keviniä, jolla on sarjan nimessä mainittu salainen henkilöllisyys. Hänen ainoa supervoimansa on palava intohimo, joka ajaa häntä puolustamaan sääntöjen noudattamista ja yrittämään tehdä lopun pikkurötöksistä. Koalamies on ottanut tehtäväkseen saada Dapton kylän järjestykseen, usein tempaisten turhautuneita perheenjäseniään yhä kummallisempiin seikkailuihinsa.