Liv ja Maddie
Sarjassa seurataan fiksuja ja nasevia viisitoistavuotiaita identtisiä kaksosia nimeltä Liv ja Maddie, sekä heidän tiivistä perhettään, eli nuorempia veljiä Joeyta ja Parkeria sekä vanhempia Peteä ja Karenia. Erinomaisena opiskelijana ja koulun koripalloilmiönä Maddien suosio on kasvussa… kunnes Liv, suosittu televisiotähti, jonka hittisarja on juuri lakannut pyörimästä, tekee menestyksekkään paluun heidän kouluunsa Wisconsiniin. Heidän teinielämäänsä mutkistaa entisestään se, että heidän molemmat vanhempansa ovat heidän koulussaan töissä.