Magic of Disney's Animal Kingdom
Magic of Disney’s Animal Kingdom, Disney-fanien suosikin Josh Gadin kertomana, antaa katsojille VIP-passin kahden maailman rakastetuimman eläinkokemuksen taikamaailmaan, Disney’s Animal Kingdom -teemapuistoon ja The Seas with Nemo & Friends -akvaarioon EPCOT:issa. Katsojat pääsevät ennennäkemättömän lähelle puiston eläimiä ja tapaavat eläintenhoidon asiantuntijat, jotka ovat muodostaneet eläimiin merkittäviä siteitä.
Magic of Disney’s Animal Kingdom, Disney-fanien suosikin Josh Gadin kertomana, antaa katsojille kaiken kattavan VIP-passin kahden maailman rakastetuimman eläinkokemuksen taikamaailmaan, Disney’s Animal Kingdom -teemapuistoon ja The Seas with Nemo & Friends -akvaarioon EPCOT:issa. Katsojat saavat ennennäkemättömän näkökulman planeetan harvinaisimpiin ja kauniimpiin olentoihin ja tapaavat eläintenhoidon asiantuntijat, jotka ovat muodostaneet merkittäviä siteitä puiston yli 5 000 eläimeen. Jokaisessa kahdeksassa jaksossa sukelletaan maailman taianomaisimman paikan yksityiskohtiin ja paljastetaan puiston toiminnan ja suunnittelun moninaiset puolet. Sarja juhlistaa upeaa yli 300 lajin eläinvalikoimaa ja kutsuu Disney-, luonto- ja eläinfanit viettämään aikaa kaikkien puiston asukkaiden, kuten pikkuisen Gracen, gorillaryhmän uusimman jäsenen, kanssa. Hyppää Haramben luonnonsuojelualueelle kohtaamaan superäiti, masaikirahvi Kenya, ja pääse lähelle Gus-virtahepoa. Katsojat voivat matkustaa savannille nähdäkseen Dakarin, afrikanleijonien alfauroksen, hallitsevan maataan, ja tavatakseen Kinseyn, alfanaaraan, joka on lauman todellinen johtaja. Sarjassa hyödynnetään viimeisintä teknologiaa, muun muassa varta vasten rakennettuja GoPro-koteloita, viisi- ja puolimetrisiä nostureita ja vedenalaisia kamerajärjestelmiä, joiden avulla paljastetaan Disney’s Animal Kingdomia inspiroinut maailmankuulu omistautuneisuus, uraauurtava luonnonsuojelu ja visionäärinen nerous.