Epic Adventures with Bertie Gregory
Seuraa National Geographicin nuoren tutkimusmatkailijan, Bertie Gregoryn, tempauksia tässä kesytöntä luontoa ja seikkailuhenkeä yhdistävässä ohjelmassa hänen matkustaessaan ympäri maailmaa kuvaten upeaa materiaalia luonnonvaraisista eläimistä. Bertie ja hänen tiiminsä hyödyntävät teknistä taituruuttaan, salavihkaista kenttätyöskentelyään ja äärimmäistä sinnikkyyttään yrittäessään selvitä heitä odottavista haasteista ja vaaroista ja päästä mahdollisimman lähelle villieläimiä niiden omilla ehdoillaan.