Mini-Muppetit "Show and Tell"
Ota tuoli ja katso, miten Kermit, Piggy, Fozzie, Elukka, Gonzo ja Summer esittelevät Miss Nannylle leikkihuonetta ja paljon muuta. Muppet Babiesin tavoin pystyt mihin tahansa, kun päästät mielikuvituksesi valloilleen.