Vampirina
Vampiriina on kaupungin uusi tyttö! Muutettuaan Transilvaniasta Pennsylvaniaan, Vee ja hänen perheensä sopeutuvat elämään kaupunkilaisvampyyreina. Vee paitsi auttaa vanhempiaan pyörittämään kauhuhotellia, vieraileville möröille ja peikoille suunnattua majapaikkaa, myös opettelee saamaan uusia ystäviä uudessa koulussa ja kokemaan kaikkea, mitä ihmisten maailmalla on tarjota. Joukkoon sulautuminen voisi olla helpompaa, mutta Vee tietää, että on tärkeää olla oma itsensä ja erottua edukseen!