Mission: Yozakura Family
Tämä perhe on kaukana normaalista! Lukiolainen Taiyo Asano, äärimmäinen introvertti, menetti perheensä traagisessa onnettomuudessa. Hän pystyi puhumaan vain lapsuudenystävälleen Mutsumi Yozakuralle, joka hautoo huimaa salaisuutta, sillä hän on vakoojasuvun perillinen. Mutsumin veli Kyoichiro, joka on kokenut vakooja, ottaa Taiyon kohteekseen. Pelastaakseen toisensa Taiyo suostuu menemään naimisiin Mutsumin kanssa ja liittymään Yozakuran perheeseen, mistä alkaa ennennäkemätön tehtävä!