Moon girl ja Devil Dinosaur
Marvelin Moon girl ja Devil Dinosaur perustuu suosittuun sarjakuvaan. Se seuraa 13-vuotiaan superneron, Lunella Lafayetten ja hänen T-Rexinsä, Devil Dinosaurin seikkailuja.
Marvelin Moon girl ja Devil Dinosaur perustuu suosittuun sarjakuvaan. Se seuraa 13-vuotiaan superneron, Lunella Lafayetten ja hänen 10-tonnisen T-Rexinsä, Devil Dinosaurin seikkailuja. Luna tuo vahingossa Devil Dinosaurin nykyaikaan New Yorkiin ja kaksikko työskentelee yhdessä pitääkseen Lower East Siden turvassa vaaroilta.