Kiss Sixth Sense
Hong Yesoolilla, Zeu-mainoksen suunnittelutiimi yhden parhaalla tilityöntekijällä on yksi salaisuus: hän näkee tulevaisuuteen suudellessaan jotakuta. Eräänä päivänä Yesoolin huulten kosketettua hänen pahan tiiminjohtajansa Minhun huulia, hän näkee itsensä tämän kanssa sängyssä tulevaisuudessa. Tämä romanttinen komedia keskittyy Yesooliin, jolle työ on hänen tärkein painopisteensä elämässä.