Soundtrack #1
Eunsoota pyydetään sanoittamaan kuuluisan säveltäjän laulu. Laulu hylätään, koska sen sanoista puuttuu yksipuolisen rakkauden tunne. Eräänä päivänä Eunsoo saa selville, että Sunwoo on ihastunut johonkuhun. Eunsoo pyytää Sunwoota auttamaan häntä laulun sanoittamisessa heidän asuessaan yhdessä. Keneen Sunwoo rakastui? Milloin heidän tarinansa alkoi?