Out of the Box
Ryhmä naapuruston lapsia leikkii The Boxissa, joka on kuvitteellinen pahvilaatikkokerhotalo. Tony Jamesin ja Vivian Bayubay McLaughlinin johdolla lapset pelaavat, askartelevat, laulavat ja esiintyvät.