Rakettilentäjä
Lentäjäksi haluava seitsemänvuotias Kit Secord saa kuulla olevansa seuraava Rocketeer, rakettirepulla varustettu supersankari, joka osaa lentää! Uusilla upeilla varusteilla ja salaisella henkilöllisyydellä varustettu Kit nousee taivaalle suojelemaan kotikaupunkiaan Hughesvillea ja sen asukkaita vaaralta. Sankarillisissa seikkailuissa häntä avustavat paras ystävä Tesh, bulldoggi Butch ja lentokonemekaanikkona toimiva isoisä, Ambrose Secord.