Kiehtova uusi dokumenttisarja, jossa käsitellään nykypäivän kiistanalaisimpia kysymyksiä kertomalla hip hopin visionääreistä ja nousevista tähdistä. Tämä sarja, joka perustuu vuonna 2015 perustettuun vaikutusvaltaiseen Spotify-soittolistaan, sukeltaa syvälle ajankohtaisiin tapahtumiin selvitellen tärkeitä aiheita ja tarjoten näkemyksiä maailmasta taiteilijoiden näkökulmista.